WARFACE!

Här sitter jag, WAR FACE ON, och försöker få biljetter till Michael Jackson i sommar!!! Just nu sitter jag i kö, och om 15 minuter eller mer så får jag förhoppningsvis min och Linns biljetter, hähähähähä. Tur att jag är ledig idag, aldrig att jag hade suttit på skolan och försökt få biljetterna. Det är väl ödet att det var tänkt att jag skulle få biljetterna till Michael. Kanske kommer något hända mig i London i sommar? Här skulle jag vanligvits börja fantisera om vad för fantastiskt skulle kunna hända mig i London, men jag är alldeles för okoncentrerad för att kunna tänka, hihihihihi. MICHAEL, HERE I COME!

Förresten, har jag sagt att jag älskar Spotify? Det är ju huuuur bra som helst, har hittat så himla skön musik så det är inte sant! Har dessutom redan värvat tre personer hähähä. Fett nice!

Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vadå hur mycket du älskar spotify? har du spotify? varför har inte jag spotify? allt ditt är mitt? JAG HAR SPOTIFY??

2009-03-15 @ 01:00:29

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0