lalala

Jaha, vet inte riktigt vad jag ska berätta här. Har egentligen bara tänkt på en enda sak hela veckan, så jag minns inget annat som har hänt, håhå!
Nej, jag kan ju berätta att jag precis fick reda på att jag och Hanna måste hålla en presentation på tisdag för niondeklassare i Holmsund om vår spanien-resa på enkel spanska. Mmm, jättebra att någon har sagt det förut så man har fått förbereda sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag jobbar ju imorn, och dessutom ligger jag efter med religionen som det är. Ska jag då sätta mig och förbereda en himla presentation av en himla resa också? NEIN NEIN, ICH HABE NICHT UR eller nåt.

Nej, nu sitter jag och Olof och ser på True Lies. Inget säger ju förvår som lite Arnold på eftermiddagen. Ikväll ska jag äta middag och gå på bio med Linni och möjligtvis Becky. Det blir väldigt trevligt. Tror vi ska se The International, men egentligen vill jag se Slumdog Millionaire. Linni hade redan sett den dock.
GUD SÅ JAG BARA BABBLAR PÅ OM TRÅKIGHETER, Hejdå!
Eller som Arnold säger: AUF WIDERSEHEN! eller nåt

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Jag såg Terminator 2 idag. Arnold <33

2009-03-07 @ 22:13:21
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: jennie

hahah Tess du kan joina johan :D :D

2009-03-08 @ 17:15:26
Postat av: vickie

shulul

1. jaa fhyfan så äg det skulle vara med halvårs saken.

2. eller hur!!!!

3. i think someone is on sum druuugs... LOVEDRUGS!!!! hehehehrehehehe ;)

4. Uhr inte ur :p

5. scrubs äger

2009-03-08 @ 19:02:08
URL: http://vickie.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0