INBROTT

Nej, okej det har inte varit något inbrott, men det HÖLL PÅ ATT BLI! Eller ja, det höll NÄSTAN på att hålla på att bli.
Liksom, här sitter jag i lugn och ro och ser på Ett oanständigt förslag när jag hör hur det verkligen drar och håller på i ytterdörren. Livrädd springer jag och tar min bowlingkägla och ställer mig i försvarsställning.
Okej, nu var det ju bara reklampojkar som kom och lämnade reklam om Ica's rabatter och Åhléns specialerbjudande, men det kunde ha varit någon annan! Och en annan grej - hur fick reklampojkarna koden till ytterdörren?! Går Siv och ger ut dörrkoder till alla möjliga, eller? I HOPE NOT!!
Ska dom bah gå omkring i huset och rapea alla dom ser. Okej, nog för att jag alltid har dörren låst och skulle kunna ninja deras asses om de försökte något, men tänk på Göte och Ulla! WON'T SOMEBODY PLEASE THINK OF GÖTE AND ULLA?!?!?

Vad händer när reklampojkarna kommer inspringandes genom dörren och Göte blir så förskräckt att han ramlar och bryter lårbenshalsen? Är det tänkt att JAG ska ta ansvar, eller? NEIN, NO, NJET DARLING! Ingrid looks after herself, and ONLY herself!
CUT THE CRAP
CIAO

Ordbajsningar
Postat av: jekkie

ofta du kan ninja ner reklampojkar! Dom kan slå dej med sina hårda tidningsbuntar! Och du har alldeles för små nävar för att det ska ta på stora pojkar. Nej nej, Göte och Ulla får allt träna och bli fit så dom kan försvara dig! KOM IGEN GÖTE OCH ULLA! eye of the tiger börjar spelas och jag hämtar hopprepen

2009-03-08 @ 20:46:01
Postat av: Hanna

Haha, alltså Göte och Ulla! De är ändå mina idoler. Jag har aldrig träffat dem men jag är övertygad om att de gömmer någonting där uppe.. om inte en skatt så har de i alla fall hemliga krafter så att de lätt kan slå ner reklampojkarna.

Ja, mina idoler SOM SAGT!

2009-03-08 @ 22:11:26

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0