happ

JAHAPP, här uppdaterar man under hot så får man inga kommentarer. SKA HE VA PÅ DE VISE?!

Nej, nu har jag i alla fall gått och städat så lagomt, typ styrt isär sängarna (inget franskt lesbinism här, inte!) och bytt lakan. Nu hoppas jag bara på att hon är liiiiite, lite färgblind så att hon inte ser att lakanet är ljusgrönt, täcket mörkgrönt med blad och kudden mintgrön. Seriöst, så omatchande är fan skickligt att åstadkomma!!
Jag har till och med lagt ut handdukar på foten av hennes säng, som på hotell! En stor badhandduk, en liten handduk och till och med en ÄNNU MINDRE handduk. Jag brukar alltid få såna på ställen, men jag har aldrig vetat vad jag ska använda dom till. Och nu sprider jag förvirringen vidare...

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hahaahha alltså TÄNK om du blir kär i Camille? Vad knäppT! Innan veckans slut är sängarna ihopstyrda...

2009-03-26 @ 14:18:07
Postat av: Hanna

Ursäkta, jag har bara snutit mig.. i tre dagar! Papperet jag använde är inte najs vill jag lova höhöhö.



Du har som ett eget litet hotell där. Är det dyrt? Annars kommer jag kanske och snyltar till veckan ;)

2009-03-26 @ 17:04:17

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0