fransyska

Jaha, då har jag fått mig en alldeles egen fransyska! SPÄNNANDE!
Hon heter i alla fall Camille, och är faktiskt riktigt trevlig. Nu kom hon med små presenter, några kakor och en påse kolor. Jag gillar henne redan! Vi var på operan nu, men vi gick redan i första pausen. Jag trodde verkligen att det skulle vara bättre musik. Dessutom fick jag huvudvärk och Camille fattade ju ingenting, så det var ju inte så konstigt att hon hade tråkigt.

Förresten hade jag mitt tal idag! Det gick skiiiiitbraaaaa!!!!! Tydligen var jag den enda som hade ett sorts "fantasital", eftersom jag pratade som mig själv om 20 år då jag hade besegrat världshungern. Jag ägde, och lyckades till och med prata långsamt!!! AWESOME!

Nej, nu ska jag lämna in lite småuppgifter på devvan sen ska jag nog sova mig. Jag är fettrött, hoppas Camille är det också.
AU REVOIR!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hehe det var tack vare mina TUSEN lyckönskningar som det gick bra för dig. Antagligen!

2009-03-27 @ 08:51:03

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0