FLÄMT

TESS! gav mig världens sug efter att fara någonstans i sommar och se nåt band spela. Just nu har jag ju siktet ställt på U2, men jag funderar på att satsa på Michael Jacksons comeback-konsert i London. Dom biljetterna släpps åtta på fredag morgon om jag inte har helt fel. Och om jag inte får dom biljetterna kan jag ju lika gärna köpa U2 eftersom dom släpps klockan nio, hoho. När jag satt och kollade random biljetter på ticketmaster såg jag Eddie Izzards namn och datumet 12/3 bredvid. Jag började typ hyperventilera och kallsvettas eftersom jag trodde att biljetterna till Eddie släpps imorgon, och här sitter jag och letar biljetter till nåt - ÖDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tyvärr var det så att han uppträder imorn och att biljetterna släpptes i januari. Jävla skit. Överväger seriöst på att ta något flyg dit nu under natten så att jag kan hinna dit, köpa nån biljett svart och se honom uppträda ändå. Seriöst. Serridill. Jag gör det.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

SKYLL INTE DETTA PÅ MIG! DU SKA MED MIG SÅ DET SÅ!

2009-03-11 @ 21:06:08
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0