fantastiskt!

Okej, okej, det här är smått fantastiskt! Nu när jag har fått min lön för januari månad så har jag mer på mitt sparkonto än vad jag hade innan jag for till Spanien! Alltså, och då har jag ändå spenderat några tusen där! HELT OTROLIGT!
Tillsammans med denna fantastiska händelsen och hela  gårdagen med lunch med tjejerna och den bästa kvällen på länge, gör mig riktigt, riktigt lycklig! Är det inte fantastiskt?

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Åhå det låter bra :) förresten så har jag en liten överraskning till dig höhö

2009-03-04 @ 11:26:16
Postat av: Erika

danke, danke, danke, danke!!!! :)

2009-03-05 @ 22:41:14
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0