ansträngande

Vem kunde tro att det är så ansträngande att ha en liten fransyska boende hos en? Ja, men det är det i alla fall. Kan inte prutta när jag vill, liksom. När ska jag prutta?! I sängen? NON, hon sover alldeles bredvid mig.
Ja, ja, det är trevligt ändå. Eller nåt.
Idag kom jag på Les Deux Camilles med att se Le chevalier noir (The dark knight) dubbad till spanska, av någon anledning. Och nu ser vi på 2 dagar i Paris, en film jag spelade in i ren panik bara för att det hade något med Frankrike att göra, men nu ser jag ju att den är huuuuur rolig som helst. Alltså helt stört. OCH dom pratar mycket franska, så Camille har ju roligt.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Ahahahha alltså "Le chevalier noir" låter typ rååååseriöst! och lite upperclass typ. inte alltsom typ DADADADADADAAAAA BATMAAAAN! hahaha fattaru? xDD

2009-03-31 @ 15:47:02
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0