vaktmästarnnnn

Nu är jag alltså en vaktis på Tegskyrkan. Har till och med fått nycklar som passar överallt och koder och hela tjottahejta. Idag var första dagen, det gick bara fint. Kände mig till och med ovanligt social.
Jag HAR faktiskt lärt mig en läxa från denna vår, och därför tänker jag ICKE dela med mig av några eventuella pinsamheter som händer på kyrkan. Om ni så gärna vill veta så får ni fråga mig - RAKT I ANSIKTET!

Jag har även ringt kundsupport, så typ... inom tio dagar ska min mobil vara fixad. Men det är säkert bulle, så jag har egentligen inga höga förväntningar. Så länge jag får den tillbaka - HEL!
Sen sååååå... jag vet inte. Planer inför sommaren håller fortfarande på att bestämmas, och IFALL det skulle skita sig vill jag inte berätta något just nu. Men snart är det bestämt ordentligt, då kan jag berätta. HIHIHIHIHI är så excited!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0