vaktis 2

Jag har ett väldigt slappt jobb, och jag måste säga att det är det bästa jobbet jag haft hittills i mitt liv.
Det finns inte alltid så mycket att göra på Tegskyrkan, så idag fick jag uppgiften att duka inför en minnesstund på lördag. Eftersom de flesta skrattar åt att jag gör alla mina uppgifter så snabbt att det knappt finns något kvar (jag är tex snart klar med all storstädning, och idag var min andra dag) att dom ber mig ta det lugnt. Så jag tog god tid på mig att duka.

Allt gick väääääldigt lååångsaaaaaamt och jag la alla bestick extremt noga så det var lite snudd på rainman.
Efter ett tag började jag utmana mig själv, till exempel lägga ut knivarna först och gafflarna sen. Då blev det ju lite lurigt eftersom gafflarna skulle ligga innerst, och då kunde jag ju inte bara slänga dit dom, utan måste pilla lite grann.

Plötsligt, out of nowhere, märkte jag att jag gjorde allt i HELT fel ordning! Servetterna före teskederna och tårtassietterna före kopparna?!?!?!?!?!?!??!?!?!? AAARGH!!!!!!!!!!!!
Jag blev så yr så jag var tvungen att sätta mig ned ett tag.

Men jobbet är allt annat än tråkigt, bara väldigt avslappnande. Nära inpå laxerande, måste jag säga. Men det är skönt.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

sv: MEN TROR DU JAG HATAR MIG SJÄLV NU ELLER? Jag vill typ ta fram min Delorean och åka tillbaka och bah kasta mig över han DDDDD:

2009-06-30 @ 19:14:21
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: vickie

hahahha åh herregud kvinna. låter som en jävla skillnad jämfört med donkish :p

2009-06-30 @ 21:17:27
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: Pappa

Laxerande?

2009-07-01 @ 09:28:33
Postat av: Hanna

Hahaha det låter som ett väldigt skönt och avslappnande jobb. Dock börjar jag redan se tecken på sinnesförvirring. Så var uppmärksam!!!

2009-07-01 @ 09:33:50

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0