survivor

Jag har överlevt den här alldeles supertråkiga kvällen, och det endast med ETT hormondampanfall. Jag är så duktig.
Nu sitter jag dock här i mörkret efter otaliga timmar av surfandes på i-am-bored.com och tittandes på comedy central. Det är en bra kanal för tråk.

Jag tänkte jag kan berätta om mitt sommarexperiment. Jag minns inte vad det var förra sommaren (om någon minns kan den väl påminna mig?), men en gång var det att hålla min "tatuering" på armen levade hela sommarlovet. Alltså, det var en bläckpenneritning där det stod "SOMMARLOV" med ågra blommor runtomkring som jag fyllde i hela sommaren. Det ägde. Och för två somrar sen sparade jag ut mina lillfingernaglar, vilket förde mig och Erika närmare varandra.
Men i sommar hade jag tänkt mig LAGA MAT. För liksom, man måste ju lära sig laga mat ORDENLIGT någon gång. Typ lite finare grejer, och inte bara spaghetti och bacon (som bara bränns ändå.)
Hur som helst så har jag tänkt kolla upp massa fina recept, och tar gärna emot förslag på maträtter som är någorlunda lättlagade och grundläggande. Eller nåt. Dessutom letar jag middagsgäster, såååååååååååååååååååå ni är alla välkomna hem till mig. Förutom du. Serridill, ta upp handen ur byxan nu.
Jag postar recepten och betyg eller nåt liknande här på bloggen, så får jag något som kan likna något intressant för er att läsa. Nu ska jag sova. Godnatt.

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

I like it when my hand's down my pants, and I'm feeling alright. Höhö, get it? Cheezus, vad tråkig jag är. Jag har för övrigt inte SÅ stor pung. Om det nu fortfarande är roligt, vilket det troligen inte är, vilket gör mig till åtlöje än en gång. Huzzah!

2009-06-13 @ 12:22:51

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0