sömnig

Jag kom på att jag faktiskt börjar jobba på måndag, och att jag då börjar klockan sju på morgonen. Därför tvingade jag mig upp klockan åtta (måste ju börja någonstans) i morse och vinkade av Björn som skulle till jobbet. Sen har jag typ inte haft något annat att göra. Jag har städat lite, bäddat rent i sängen och solat. Blev attackerad ute i parken, så jag sprang in igen och siestade framför Caddyshack. Sen slog jag på spotify och la mig på balkongen, och eftersom jag som sagt tvingade mig upp tidigt imorse somnade jag självklart. Nu är jag röööööööööööööööööööööööööööööööööd. Fast inte så bränd. Eller alltså, jag bränner mig inte så lätt, inte som typ.. Jennie. Men jag är rejält rödbrun när jag egentligen bara ville bli lite gyllene. Och mina bröst är så där sexigt knallvita som jag vet att alla där ute drömmer om i hemlighet!!!!!!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0