SOMMARLOV

Åååååhh åhåh åhåh åhåhååhå h håh hh åhhåhå h
Det där var mitt utpustande efter detta skolår. Nu har jag sommarlov. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag är fruktansvärt lycklig. Allt känns bara väldigt rätt just nu. Förutom att så fort jag tänker på att Vickie och Rikki åker ifrån mig alldeles för snart så börjar jag gråta. Alltså, på riktigt, jag får tårar i ögonen as I write. Det är så hemskt, usch usch.

JAJA, för lite roligare stämning här på bloggen kan jag lägga upp några bilder jag tog från Vickie. Jag glömde HELT bort att ta bilder ÖVER HUVUD TAGET igår, jag fattar ingenting. Hade till och med bytt batterier i kameran och ALLT! Ah well, här är Vickies bilder i alla fall:


Vickie och Malle leker dinosaurier och jag skrattar ihjäl mig. Erika flyger typ, kolla foten på henne.


Alla de som tillsammans utgör guldkanten i min tillvaro. Tack för det här året, tjejer.


Min imitation av Lars. Vi "lånade" hans tröja, hähähä.

OJ, jag höll ju nästan på att glömma mitt och Erikas uppträdande:


Ordbajsningar
Postat av: erika

Hahahahhaa, ja jag flyger typ.

2009-06-13 @ 09:25:32
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: vickie

oj jag trodde nästan att det var min egen blogg jag var inne på:p höhö

2009-06-14 @ 12:48:28

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0