sommar

Idag kände jag för första gången att det var sommarlov. Jag sov länge med Björn, läste lite Narnia och sen gick vi på stan. Jag köpte lite pressys till en viss födelsedagsflicka och lurade även in Björn på dressman där jag tvingade på honom lite kläder. Himla galning som går omkring på stan helt naken.
Tyvärr har min mobiltelefon gått sönder, vilket jag ENDAST har Erika att skylla för. Seriöst. Allt hon rör vid går sönder.
Exempel 1: Mina hörlurar i Frankrike. Eftersom hennes hade gått sönder lät jag henne låna ena hörluren av mig så vi delade på musik. Då gick dne helt oförklarligt sönder, vilket ledde till att jag köpte nya, dåliga, franska hörlurar som jag nu är fast med.
Exempel 2: Hennes datorer går typ sönder hela tiden? Seriöst. Så fort hon inte är i klassrummet så är hon och letar efter datasnubbarna på skolan. Även när hon är hemma. Galning. Sen lånade hon min dator i typ fem minuter, och helt oförklarligt gick den typ tio gånger saktare och inget verkade fungera. Jag slet den ur hennes klor innan hon hann göra mer skada.
Exempel 3: Hon satt och pillade på min mobil som alltid har fungerat felfritt. När jag sen tar upp den (utan att någon har tappat den eller nåt) så knastrar skärmen och pixlas till, och sen blir den svart. Nu kan jag inte ens få igång den. Nu måste jag typ skicka iväg den någonstans på garantin, och är därför fast med en stenåldersmobil. God damn.

Jaja, det är verkligen dagens i-landsproblem, men jag saknar den verkligen!
Nu, för att göra stämningen lite bättre, tänker jag ladda upp lite bilder från sommaren så här långt (ej i kronologisk ordning, så bli inte förvirrade):

I skellefteå med Jennie.
Fina paret på väg till balen
TESS! fyller år och får massa, massa bananer. Hehe.
Alva och Ellen somrar sig.
Smygkramar pappa.Smygkramar pappa.
Jag har vänner som tog studenten.
Jag har vänner som tog studenten.
Jag har en suddig syster som gick ut nian.
Jag har syskon som inte kan sluta posa.

Midsommar i stugan.
Typ världens mest perfekta bild everzzz.
Snyggt.
I wiiiin.
Typ bäst.
Mina vackra syskon får avsluta detta bildspel.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

BANAN PÅSEN 4-EVER!!!

2009-06-23 @ 20:16:41
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: El Ricki DESTROYER

Inte att förglömma. Din header.

2009-06-23 @ 22:16:28
Postat av: vickie

vad söt din lillasyster har blivit!!! hon är så fin när hon är blond.. har jag ju alltid sagt

2009-06-26 @ 00:09:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0