sällskap

Är jag patetisk om jag gillar när min lilla husfluga surrar runt mina händer och sätter sig på fingrarna hela tiden? Typ, så fort jag börjar skriva så flyger den iväg, men inte så långt och landar på nästa finger igen. Ungefär som en hund som springer runt benen, kanske. Är jag så desperat efter sällskap?
Flugan heter Flugis, förresten.

Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men jag brukar också pola med flugor så det OKAY :D :D :D YOU'RE JUST AS NORMAL AS MEEE!!!!!

2009-06-28 @ 13:38:33
Postat av: linn

mina flugkompisar heter också flugis. eller bertil.

2009-06-28 @ 21:59:47
URL: http://hnnil.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahhahahaha, det brukar vara ett tecken på att man haft sommarlov för länge men... alla vänner är bra vänner!

2009-06-29 @ 09:44:32

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0