ledig

Okej, lite dålig update här, men jag har inte haft så mycket intresse på sista tiden. Skulle bara vilja berätta för hela världen att jag har min första helt lediga lördag pååååå ett halvår. Ganska precis ett halvår, faktiskt, eftersom jag började städa på lördagar vid jul. De gånger jag inte har städat på lördagar har jag varit utomlands, och då har det varit aktiviteter inplanerade ändå. Men idag ska jag bara chilla och kanske försöka locka hit en och en annan person. Och justja, det är typ nationaldagen idag. Ofta.

Eftersom jag har varit förkyld de senaste dagarna har jag sovit väldigt, väldigt dåligt. Snoret har runnit ur näsan på mig som om det vore näsblod. Inte okej. Men nu har snoret lärt sig en läxa och hållit sig inne i näsan den senaste natten, och med tanke på att jag dels sov fem timmar igår natt och att jag är ledig idag tänkte jag sova skitalänge. Men den observanta ser att jag skriver det här 10.00 på morgonen, och jag har legat vaken sen 9.00. Inte okej, det heller. Den största anledningen till att jag vaknade var dock att jag drömde att mamma hade träffat Hugh Laurie, att han var här i Umeå, och INTE HADE RINGT MIG!!!!!!!!!!! Hon hade bah "oj, jag trodde du skulle på balen, så du ville säkert inte träffa honom"
bah OKEJ?!?!?!?!?!?!??! Jag skulle INTE på balen och även om jag skulle det hade jag LUGNT dissat för att träffa Hugh!!!!! Jag vaknade av att jag grät, hahaha. Lite patetiskt, kanske, men det var fasen världens värsta mardröm för mig. God damn.


Apropå balen, här är Olof och Hanna på röda mattan.Typ snyggast i världen, dom blev intervjuade av tv och allt, bara för att dom var snyggaste paret och kom på en tandemcykel (SOM VAR MIN IDÉ, SPELAR INGEN ROLL VAD NÅGON ANNAN SÄGER, SÄRSKILT INTE I TV!!!!!!!!!!!!)


Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Fast jag undrar om det inte var min idé, egentligen.

2009-06-06 @ 12:48:08
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag är faktiskt väldigt övertygad om att det var MIN IDÉ.

2009-06-08 @ 22:15:58

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0