jahapp

Här sitter jag alldeles ensam på en fredagkväll, helt utan planer. Kände mig faktiskt ganska kompissjuk, men tyvärr har väl alla planer. Okej, okej, om du går i min klass behöver du inte ta illa upp eftersom vi typ träffas imorn, så jag tänkte att vi kan ju träffas då istället. Men jag menade dom andra (the others, oooh). Eller ja, andra och andra, har inte så många jag vill ringa. Oj, vad deppigt det lät, det var inte menat så, mer som ett konstaterande, typ. Ah well. Tur att det går ETT PÄRON TILL FARSA I LAS VEGAS ikväll, som jag ENDAST tänker se för att Vickie ska dit nästa år. Eller okej, det ÄR ju en väldigt högkvalitativ film, who am I kidding?
Medans jag väntar på att den ska börja så underhåller jag mig själv genom att läsa handlingarna på alla otaliga porrfilmer somg år om nätterna på canal+. Kvällens favorit är "Who's your momma 2?" och beskrivningen följer: Amerikansk erotik från 2007. De finns överallt och är fler än du tror - översexuella hemmafruar som trånar efter yngre killar. Här träffar vi fem heta morsor som drömmer om stora stakar och vilda sexuella äventyr.

Kom igen, erkänn att det är skoj!!!
Nu måste jag köpa toapapper. Ta-ta.

Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag brukar också göra det ähähähähähähäähähä

2009-06-12 @ 19:03:43
Postat av: jennie

ditt lilla snusko. Znuzko. Det är ditt nya namn. Det låter lite sådär, utomjordiskt, så det passar dig. Kapten Znuzko.

2009-06-13 @ 19:45:07
Postat av: Anonym

det var kul1!!

2009-06-14 @ 12:46:57
Postat av: vickie

oj namnet hängde inte med

men det är kul! fast du förväntade dig väl inget annat av mig

2009-06-14 @ 12:47:32

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0