funderingar

Hmm... Alltså, de senaste dagarna har jag som sagt varit förkyld och har funnit mig själv gå omkring med en toapappersrulle överallt. Liksom, för att snyta mig. Men toarullar är bra att ha till allt möjligt. Som typ när man äter persika - världens slafsigaste frukt. Jag kom inte på det där namnet, förresten, den heter så. Jag lovar, kolla wikipedia.
Hur som helst, en tanke slog mig. Rullen är ju så satans stor, så jag kan inte ha den i fickan eller nåt om jag skulle vilja gå utanför huset. Så skulle det inte vara bra om dom (ABBA) gjorde några sorts.... typ... SMÅ toarullar? Och dom måste inte ens vara rullar, dom kan typ bara vara små... pappersbitar? Som man kan snyta sig med? Nästan som... dukar. Dukar för... näsan? Ja! Och så kan man kalla dom duknäsar! Eller NEJ, ännu bättre - NÄSDUKAR! JA! JA! HEUREKA!
Och sen kan dom komma i små förpackningar som man aldrig får upp vare sig man har världens vassaste naglar, och alla världens fransmän kan patentera dom som lösningen till alla möjliga problem! WOHO!

Ordbajsningar
Postat av: Archimedes

Du, jag har patent på "Heureka". Vi ses i rätten.

2009-06-06 @ 21:00:06
Postat av: ett cp

snape, snape, severus snape.. (dumbledore!)

2009-06-06 @ 22:30:16
Postat av: vickie

jaaa det är jag :D

puzz på dig ingiii!!! PUZZ inte kjam utan PUZZ !!! fett med uppgradering

2009-06-07 @ 00:29:46
Postat av: H

ÅÅÅÅH Ingrid. Du är den smartaste människan jag känner. Vem annars skulle komma på något så smart som pappersnäsdukar??? OMG säger jag bara. OMG

2009-06-07 @ 13:45:20
Postat av: jekkie

DOM är så smarta. ABBA FOR LIFE!

2009-06-09 @ 19:31:53

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0