dumleklubba

NU HAR JAG MINA ÄLSKADE DUMLEKLUBBOR!!!!!!!!
Okej, nu går jag händelserna i förväg... eller... i... bak...väg. Analsex.
Nääääääääääääääääääää.
Jag menar att jag har gått omkring och tänkt att jag ska köpa dumleklubbor efter jag jobbat på Costas, eftersom.... jag SER dom varenda gång jag städar där och blir väldigt, väldigt sugen. Och nu har jag hittat dom, äntligen. Tack Nattöppet.

Vickie skickade hets-SMS inatt och babblade på om att det var sommar nu. Jag blev väldigt glad över det, men tyvärr slog SMSet på mitt sommar-läge, alltså är jag helt oemottaglig för skolarbeten, och jag har faktiskt ett kvar i religionen som makes or breaks the deal, SÅ ATT SÄGA. Jag måste spänna skinkorna och verkligen komma igång med det. NU!

justja, kan ju tillägga att jag precis har planterat om min blommor i riktiga krukor - HUR GRÖNA FINGRAR HAR INTE JAG!?!?!?

Ordbajsningar
Postat av: Han med stor pung

Inte alls? Jag har sett dina blommor. De är fan döda allihop.

2009-06-01 @ 18:39:39
Postat av: Vickie

Jag tror du blir sextrackad av någon med stor pung.. läskigt



Anywho, uhm uhm vad vare du kommenterade nu igen.. fan vad mitt korttidsminne sviker mig det var något som jag skulle svara på.. JUSTE!! men han vet ju inte att jag har en sådan!! men vykortet ligger på hatten nu sådär fint i mitt rum. Me gusta!!! :D



jaaa, jag har inte ens börjat på skiten :( bläe

2009-06-01 @ 22:01:23
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: where did you gooo? My lovely...

hihihihi jag ser framför mej MINIMALA små gröna händer! MINI-GRINCHEN!

2009-06-02 @ 20:43:39

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0