chill

I helgen har jag mer eller mindre bott ensam här hemma, eftersom pappa varit i Uppsala och Olof i Vindeln. Jag har mest bara chillat, men igår for jag och Linn med Björn till hans kompisar på Carlshem och grillade. Det var riktigt trevligt, och till min överraskning så sjöng Linn Singstar!!!!!!! Det var riktigt kul, faktiskt. Sen såg vi Jurassic Park, som bara blir typ bättre och bättre. Typ världens bästa film, helt serridill. Den slutar liksom aldrig att vara awesome och SKITSPÄNNANDE!

Idag var jag också på Tegskyrkan för att lära mig lite elektronik och mikrofoner och såna grejer som ska göras när jag jobbar där i sommar. Det var inte så svårt, men mycket att komma ihåg. Det coolaste var att få sätta på kyrkklockorna. Jag kände mig råmäktig.

Ikväll ska jag äta hos mamma, och sen får jag se vad som händer efter det. Imorn blir det en träff med Frida som jag inte träffat på typ... månader, och möjligtvis lite chill med Björn. På tisdag far Linn till Paris och jag till Skellefteå med Jekkie. Vi ska på spa, hähä. Kurbad för två, typ "För dig och din älskling, innan den där speciella middagen." jag ska försöka få Jekkie att spela med och låtsas att vi ska gifta oss.

Nu ska jag sätta ihop lite Paris-fakta till Linn. Au revoir!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

"sätta på kyrkklockorna" hähähähähähäh

2009-06-14 @ 15:52:40
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Vickie

COOLT

2009-06-14 @ 23:23:04
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: jennie

hahahahah SNUSKTESSIII!

2009-06-19 @ 15:38:19

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0