chill

De senaste dagarna har jag mest bara chillat (eller som farmor sa "Vad ÄR 'chilla' egentligen?! Jag trodde ni kittlade varandra. Typ under fötterna. Jag förstod inte varför du skrev att du kittlade dina vänner på bloggen hela tiden.").
Det blev inte så lång tid i Skellefteå eftersom Jennie fick en oväntad arbetsintervju på torsdag förmiddag. Vi åkte tillbaka sent i onsdags kväll och skippade spa-upplevelsen, men det var det värt eftersom Jennie FICK JOBBET! WOOOH, grattis igen! Det var på VK ungredaktion, så håll utkik till hösten efter hennes namn i tidningen!
Igår var det traditionellt midsommarfirande i stugan. Lite kallt var det, men jag sprang omkring och kände mig fin i min nya klänning. Senare åkte jag och Björn hem hit och sov till klockan ett, vilket var grymt skönt. Älskar att sova.

Nu, för att få gå utanför dörren, måste jag ta en dusch. Tyvärr är mitt schampoo slut. Ska jag då dampspringa iväg till affären och köpa schampoo eller ska jag bara sitta inne hela dagen? Jag erkänner att det andra alternativet låter väldigt lockande, men om någon av mina vänner svarar på mitt mass-sms och vill hitta på något ikväll så kommer jag göra en kraftansträngning och faktiskt duscha ordentligt. Någon där ute som vill hitta på nåt? Plix?

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

HAPP, NU VET JAG VILKA DU SMSAR NÄR DU VILL HITTA PÅ NÅGOT! OCH JAG TÄNKER INTE SÄGA VEM JAG ÄR!



Du kan gå och äta strössel

2009-06-20 @ 16:56:28
Postat av: vickie

hahahhahah askul vem var det som kommenterade :p

2009-06-20 @ 17:52:35

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0