vaktis 9

Alltsååååååå! Nu kommer den första rejäla beklagelsen från detta jobb, och du kan tro att det är en fånig, en!
Som ni kanske märkt sitter jag och läser upp hela kyrkans Kalle Anka-tidningslager. Dom har hela högar här. Idag kom en ny, eftersom dom prenumererar, och jag fick en liten nostalgitripp från när jag var liten. Det här var alltså en extra tjock sommarläsning, med Don Rosa-serie!!!!!!! Jag ÄLSKAR Don Rosa, han gör luuugnt bästa Kalle Ankan. Hur som helst blir jag helt till mig, och börjar spänt läsa igenom tidningen. SJÄLVKLART är det en Don Rosa som jag har läst förut, och inte bara en gång - utan ett tiotal gånger!!! Det var typ den enda vi hade, eller nåt, när jag var yngre, så jag har läst den här historien flera gånger. Vad är oddsen, liksom? Usch, jag blev så BESVIKEN!!!!!

Nu är det snart lunch, och ännu en förmiddag har passerat utan att jag har gjort speciellt mycket. Idag har jag med mig lasagne. Mmmmm. Gott.
Justja, och så har ju JENNIE KIRRAT KÖRKORT! GRATTIS IGEN!
Väldigt goda nyheter, då kan hon cruisa runt med mig. Tralalalala.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

TACK! :D Och Don Rosa äger fett mycket. Helt galet.

2009-07-10 @ 13:07:08

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0