vaktis 8

Hur kan det fortfarande inte vara en enda själ inloggad på msn? Klockan ÄR ju faktiskt kvart i nio!!!!!!!
Nu har jag googlat horoskop, spelat "tjejspel" (mitt och Björns namn passar tydligen inte ihop, bara 33% chans för vårt förhållande. Åh nej.) och spelat otaliga omgångar av Harpan. Nu är jag dessutom inne på Spindelharpan som jag körde råmycket när jag var liten. När jag väl hade fått igång tänket igen ("Kan man lägga en trea på en tom plats?!?!") så började jag utmana mig själv med att ha TVÅ färger. Jag tänkte att eftersom jag nu är x antal år äldre än vad jag var sist jag spelade, måste min hjärna ha utvecklats ganska rejält. Det har den inte gjort. Nu är jag fast på en färg igen, och jag löste precis ut den. Älskar när det kommer fyrverkier och bah "Grattis, du vann!" bah JAA,klart jag vinner, ingen annan spelar ju. Freaks.

Igår upptäckte jag en yrkesskada jag fått av detta slappa jobb. När jag kom hem efter att ha suttit på kyrkan till klockan 20.00 (skulle kirra till Veckomässa, det kom två personer.) så pratade jag nog oavbrutet med Hanna och Olof i typ 50 minuter. Jag skojar inte, jag bara babblade på hur länge som helst.

Nu loggade Josefin Poopuu in på msn. Otippat. Den där flickan har aldrig kunnat hålla sig sovande i mer än några timmar, det är helt sjukt. Jaja, jag ska babbla på med henne, nu!

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Och något säger mig att om du bara kunde skulle du kunna prata en vecka i sträck (fast du skulle ju liksom vara tvungen att både äta och sova så du skulle prata i sömnen och med mat i munnen. INTE OKEJ). Haha ;)

2009-07-10 @ 14:48:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0