vaktis 6

Nu bestämde jag mig för att faktiskt göra något. Jag grabbade tag i den uråldriga dammsugaren och traskade iväg till expeditionen.
Jag tror ni alla vet vad jag menar när jag säger att man blir väldigt tillfredsställd när man är fast pådammsugartjänst och verkligen hör hur det knastrar i slangen av allt skräp som blir uppsuget. Man går där, dammsuger och tänker "YES VAD RENT DET BLIR! Dom här förlorarna skulle aldrig klara sig utan mig och min dammsugare!!!" och sen så blir hela dammsugandet inte alls så farligt.
Då kan ni kanske tänka er vad jag förväntar mig av den enormt långa, välbesökta mattan inne på expeditionen.
... Men icke. Inget rassel, ingen tillfredsställelse. Bara vroom vroom över en matta som verkar lika ren som Jennies samvete. Då börjar ju en liten vikarierande vakmästare att tänka. Är det...
1.... Dammsugaren som är sämst?
2. ... Mattan som är sämst?
3. .... Jag som är sämst?

Dessutom såg jag nu på en lapp att expeditionen är stängd idag, vilket betyder att inte en enda själ kommer vara närvarande, vilket i SIN tur inte bådar gott för min sociala kompetens. Snälla, kan någon logga in på msn så jag kan få slamsa av mig? Det här är inte friskt.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0