vaktis 19

Ja, förlåt så himla mycket, Erika åker på fredag och är borta 11 månader. Men då gör det ju inte lika mycket om ohn är borta 11 månader - hon åker ju en dag senare än vad jag trodde. My mind is now at peace.

Idag hade vi brunch hemma hos Erika med tjejerna. Vi åt american pancakes med bacon och scrambled eggs och jordgubbar och hela alltet! Det var huuur gott som helst, jag är fortfarande mätt. Ska köpa mer pannkaksmix nu till helgen och äta upp mig, hähä.
Jag tog några timmar ledigt från mitt stressiga jobb och cyklade hit lite efter ett. Det var mulet, men inte kallt, utan fuktigt, vilket i kombination med min alldeles för varma jacka gjorde att jag fick världens lökringar under armarna. När jag hade konstaterat detta kom jag på sen att jag förmodligen bara skulle sitta vid datorn ändå, och då kunde jag lugnt låta lökringarna torka bort en stund. Men icke. Självklart fick jag direkt börja byta GLÖDLAMPOR i stora salen där en stor mängd besökare väntade på att få lyssna till en föreläsning. Åh, så skoj. Dessutom kände jag hur mina trosor började tjorva sig under mina ovanligt tajta och tunna byxor. Inte så naz som man kan tro.

Jaja, nu ska jag bara sitta här och köra olika frågesporter till klockan 18. Sen ska jag hem, mysa med Björn, sen imorn blir det vanlig dag med typ besprutning av ogräs, sen stor sovmorgon på torsdag + veckomässa, sen fredag och sen SCHLUTT!
Detta är alltså min sista vecka. Och nästa vecka åker jag till England för femdagarsmys! Ååh, vad man kan längta!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0