vaktis 12

Idag har det varit en väldigt skön dag, framför allt eftersom jag började klockan ett. Fruktansvärt välbehövd sovmorgon, eftersom jag börjar sju varenda dag, dessutom jobbade jag helg nu i helgen. Så två veckor jobb, non stop. Inte så naz. Men övertid är alltid naz, tror det är 240%, såååååååååååååååå....
Nej, men det var skönt att få sova hos Björn inatt, i lägenheten som börjar likna något nu! Dessutom hann vi till och med se en film och spela lite TV-spel på morgonen innan jag var tvungen att fara iväg, så det känns som en bra dag, det här. Visste ni att det bara tar 15 min att cykla från Ålidhem till Teg/Haga? Jag hade typ för mig att det skulle ta 40, men herregud nej.
Dock har jag sådan fruktansvärd träningsvärk efter att ha rensat rabatter med HELA RUMPAN?! Eller det känns i alla fall så. Kan knappt gå, alla på kyrkan kallar mig Cowboy-Ingrid för att jag går så stelt.

Igår såg vi Harry Potter, förresten. Den var ganska bra, men jag tycker fortfarande det är förvirrande. Dels minns jag kanske inte FULLT så mycket av boken, men inte fasen hjälpte filmen till att komma ihåg! Jag håller fast vid att Harry är ett bra koncept och en kul idé, men det funkar inte i så mycket annat. Nu kommer jag få hat-brev.

Nej, nu ska jag sneaka mig lite tårta som blev över från ett av dagens dop, hähähähä. Sen är det veckomässa och någon flöjtkonsert, så jag verkar bli kvar här till typ 21-tiden. Men som sagt; för en lång sovmorgon var det värt, det!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0