vaktis 10

Okej, det här är inget om mina vaktmästaräventyr, utan bara vad jag har upptäckt på vaktmästeriets dator:

Satt och googlade på Harry Potter som har premiär på onsdag (ja, jag har tråkigt) och titta var jag hittade.
Först bilden på Ron.


Okej? Han ser ju HUR biff ut som helst, lille Ron-ponken!
Sen kommer Harry:


Okej, visst, en del småtjejer (eller TESS!) gillar säkert sånt där pojkaktigt beteende, men ändå.

Nu vill jag att ni ska tänka på en sak här:
Vem ser mest manlig ut? Är inte Harry huvudrollen? Är inte Ron den lilla mesiga sidekicken?
Vem ser mest potent ut? Kolla Rons kvast, och sen Harrys stav. Det bådar inte gott för lille Harry.
Vem går små tween-tjejer helst ut med, tror ni? Ron "The Broomstick" Weasly eller Harry "tiny, slouching wand" Potter?
Jag fattar ingenting.

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

FAN VA BRA!!! rolikkt

2009-07-10 @ 14:50:57
Postat av: TESS!

CHUT UP!

Men Ron är en mes! Han ser ut som en tönt som typ inte sovit på år och dar! MES-RON! Harry är ju liksom the chosen one ;)

2009-07-10 @ 21:45:37
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: erika

ron har typ unibrow

2009-07-12 @ 20:43:50
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Vickie

AHAHAHAHHAHA MITT FAVORITINLÄGG NÅÅÅÅGONSIN!!!!!!!! HOS DIG ALLTSÅ :D HIHIHII

2009-07-14 @ 21:12:44
URL: http://vickie.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0