L4D

Jag är så cool med mina förkortningar, nu kommer Björn bli stolt över mig. Han sitter här bredvid mig och spelar Left for dead. Det är ett zombie-spel. Och läskigt. Jag försöker koncentrera mig på bloggandet - en viktig uppgift.

Idag har jag bara klippt gräset och lyssnat på P3, vilket är världens bästa radiokanal, typ. Alla är så himla roliga och smarta, det är helt sjukt. Ibland brukar jag undra om jag skulle platsa med dom där roliga... Liksom visst, JAG tycker att jag är rolig, men undrar om någon annant ycker det?

Imorn är det avskedsbrunch hos Erika. På torsdag åker hon till USA i 10 månader och... vad blir det... om typ mindre än 20 dagar (har inte kollat din blogg på ett tag, Vickie) så åker Vickie också iväg. Alla bara lämnar mig.
Hur som helst ska vi typ äta american pancakes och ägg och bacon och sånt. Kom precis på att jag glömde ta med bacon. Helvete.

Vet inte vad jag ska skriva nu. Jag har på mig ett par byxor jag köpte i typ... sexan. Nu har jag gått ned massa i vikt (eller i alla fall blivit smalare) så jag kan ha på mig dom igen. Det är lite häftigt, sådär. Dock erkänner jag att jag var tvungen att knäppa upp dom är jag cyklade hit. Men HALLÅ, jag hade precis ätit, sluta klaga. Sepen.

Ordbajsningar
Postat av: erika

Hmpf, åker faktiskt på fredag och är borta i 11 månader! Tagga brunch :D:D:D:D:D:D

2009-07-27 @ 23:36:17
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: vickie

MEN NÄR DU SKREV DET DÄR VAR DET FJORTON DAGAR!!!! INTE TJUGO.. FET SKILLNAD. FAn en veckas skillnad, GAHHH

2009-07-30 @ 16:21:40
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0