stink-erika

Jag har egentligen inget speciellt att säga här, jag ville bara få döpa ett inlägg till Stink-Erika hahahahhahah. STINK-ERIKA!
Eller jo, jag kan berätta om att min, Jennie och TESS!s resa till Prag börjar bli verkligare och verkligare. Har hittat tågbiljetter från Malmö-Prag och sådär. Det ska nog funka skitbra. Olof tror att han ska till Prag innan oss, men han kan ju ta sig i rompan. Kan också meddela om att jag TROLIGTVIS har fått jobb på Tegskyrkan i sommar, som vaktmästare. Fett med klirr i kassan för Ingrid Kling!

Ordbajsningar
Postat av: Jekkie

HEHE MER OM PRAAG OCH MER OM MEEJ! (och tess!) heheheehehe MEN ALLVARLIGT SKRIV OFTARE!

2009-01-19 @ 17:22:45
Postat av: Jekkie

HEHE MER OM PRAAG OCH MER OM MEEJ! (och tess!) heheheehehe MEN ALLVARLIGT SKRIV OFTARE!

2009-01-19 @ 17:23:01
Postat av: jekkie

HEHEHEH! MER OM PRAAG OCH MER OM MEEJ! (och tess!)

hehehe nämen ALLVARLIGT SKRIV OFTARE!

2009-01-19 @ 17:24:03

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0