*ler*

När ens rektor avslutar ett allmänt brev addresserat till hela skolan med ett *ler* så ryser jag, och inte på ett bra sätt. Jag säger som Alva och Ellen: PEEDDDOOOOOOOOOOOOOO

Nu har jag fått till mitt nyklippta hår alldeles lagomt snyggt, nästan så jag inte vill sova på det. Hur mycket ska jag ha för att stanna uppe hela natten för perfekt hår? Hmmm...
Åååh, jag försöker verkligen vad som helst för att skjuta upp pluggandet. Men icke. Hur som helst är jag ganska klar med samhällskunskapen och svenskan rullar på. Helgen är grymt efterlängtad, och nästa vecka -- OJ OJ OJ en sådan härlig tid!!! Ska troligtvis till IKEA för första gången på torsdag. SWEET! Och sen blir det pack pack pack och flytt flytt flytt. Nog med detta tjat, var har Mongoliet för mig att frossa i?

(Är det bara jag som är helt såld på Hell's Kitchen? Det är GRYMT kul att se på, Ramsay blir ju så SATANS ARG! Imorn är det någon slags final på eftermiddagen... den måste jag spela in.)

Ordbajsningar
Postat av: erika

det är någonting med den där ramsay, han har auktoritet. Nästan lite hett ibland. hehehe

2009-01-22 @ 21:57:52
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

tre jävla randomkommentarer på mitt kexchokladinlägg. WTF

2009-01-22 @ 22:59:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0