lalala

Har inte skrivit nåt på ett tag nu, för inget har hänt mig. Eller jo, saker har hänt, men väldigt lite har hänt. Inget intressant i alla fall. Jag har, på detta lov, sett hela nionde säsongen av Seinfeld och läst hela tre böcker! Sen har jag inte gjort så mycket mer. Eller jo, jag har jobbat ganska mycket. Äsch, vad tråkigt jag har det.
Imorn börjar skolan, men jag tycker det ska bli ganska skönt. Hela jag är ju som sagt uppbyggd av principer, rutiner och lite, lite bajs, så det ska bara bli skönt att blir som vanligt igen. Lalalala, tjofaderittan. Träffade en saknad Linn idag. Det var kanske det mest värda jag gjort på hela lovet...
Om lite mindre än en månad flyttar jag till Haga! Ska börja surfa på tyg (försök förstå innebörden av DOM orden, hähä!) som jag kan klä mina väggar med.

Ordbajsningar
Postat av: jekkie

Du kan vara en tygsurfare! (Menar jag nu att du är GJORD av tyg, eller att du är en vanlig surfare som surfar på tyg? Du kommer aldrig få veta!)

2009-01-12 @ 13:19:16

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0