jobbjobbjobbjobb

Jag vill börja gymma så jag kan träna upp min rygg. Min rygg ska bli BIFF. Nu är det RICKI som är stinky och JAG som är Biffy. Fett ägd.
Hur som helst så känner jag av min rygg nå så fruktansvärt när jag har städat eller, som jag gjorde igår, diskade på Costas!! Det var faktiskt riktigt kul, och typ adrenalinet pumpade när det var stressigt och man hade mycket att göra. Efteråt var det inte lika kul när jag kände i fötterna och ryggen att jag faktiskt hade stått upp i SJU TIMMAR och lyft disk. Aj aj aj aj aj. Men jag har i alla fall räknat ut att jag kommer få runt 2500 kr denna månad. Klirr i kassan. Det ska gå till resor, resor, resor och lite fler resor. Resor.


Plåstrade om min hand från gårkvällens små skärsår och for och städade. Det äckligaste är ju att det alltid fastnar baciller i plåstret och sen blir klistret alldeles svart. Skitäckligt, särskilt bajset från Costas.

Ordbajsningar
Postat av: erika

du kommer föralltid vara stinky.

2009-01-26 @ 09:36:08
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stackars dina händer! Men som sagt, KLIRR I KASSAN! Nu kan du bjuda mig på... en resa? Nej okej, en fika då :)

2009-01-26 @ 11:40:31
Postat av: jekkie

FIN VISNINGSBIIILD! och vilken fin hand du har. Den såg nästan stor ut på den där bilden. heheheh

2009-01-26 @ 12:39:45
Postat av: TESS!

GISSA HUR MYCKET JAG TJÄNADE PÅ POSTEN OCH STATOIL TILLSAMMANS?????? hähähähähähäähähähähähähähäähä

2009-01-26 @ 21:00:38
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0