ikea

Jahapp, då har jag alltså varit på IKEA för nästan första gången i mitt liv. Jag var där för många år sen, men det minns jag inte, var så full då. Vi köpte mycket välbehövda saker, bland annat en SOFFA! Den står nu i garaget tillsammans med ett stort antal bokhyllor som vi inte fick hemkörda. "Umeå? Nääe, dit levererar vi inte!" Tydligen är dom bara vana vid att man beställer från centrallagret, det i Jönköping. Mmmm, mycket logiskt.

Vi köpte massa småsaker också, tex kastruller, ljus, BLOMMOR SOM SER UT SOM TRÄD, glas, överkast, tyg, skålar osv osv. Ja, ni fattar.

Idag orkade jag inte gå till skolan eftersom jag bara hade spanskaprov som jag ändå inte kan. Nej, det blir stanna hemma och packa saker åt mamma. Alva kan inte hjälpa till eftersom hon är "sjuk":

Ordbajsningar
Postat av: jekkiee

hahaha hon satt i en låda istället! LOGISKT : )

2009-01-30 @ 16:34:58

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0