hot

Nu har jag gått och fått hotbrev från min enda läsare - Jennie - om att jag uppdaterar för sällan. Kan endast förklara det med att det egentligen inte händer så mycket i mitt liv just nu. Dock är det lite av en bragd att jag låtit datorn vara kvar i ryggsäcken hela helgen - alltså inte bloggat, läst några bloggar, googlat, imdb:at eller något av dessa moderniteter på några dagar!

I fredags var jag hos Linni och chillade, vi satt mest bara och pratade om alla dessa intressanta konspirationsteorier som jag har läst på om! Lördagmorgon innebar som vanligt städning på Costas, men det går bara bättre och bättre för varje helg, så det var helt okej. Under själva dagen chillade jag med Hanna och Olof, här är en liten pussbild från dom:


Trevligt, trevligt!
På kvällen for jag och träffade Karin för vår första, romantiska dejt på Wayne's. Eftersom jag inte hade någon som kunde uppfylla mina galna fika-cravings sådär på lördagskvällen så var Karin snäll nog att ställa upp på mina galenskaper. Men för att vara ärlig så tror jag att hon gillade det, hähä. Mirre kom också och joinade oss, mikket trevligt. Jag blev dock så tagen av båda dessa kvinnor att jag glömde bort att ta kort på dom. Tyvärr.
Sedan kom TESS! och vi gick på bio för att se Benjamin Buttons. BIOBILD PÅ MIG OCH TESS KOMMER HÄR:



Sedan kan jag ju också tillägga att jag, TESS! och Jennie ska till självaste Prag i sommar! Vi ska dit för att leka Kafka och köpa glas och gå i slott och vara snåla. FRAMTIDSBILD PÅ JENNIE OCH TESS! KOMMER HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR:

Lite väl påklädda, eller vaaaaaaaad?

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Du la inte just upp den där bilden. Akta jag brottar ner dig OCH din kamera. Jävla paparazzi!



Prag blir nog väldigt trevligt för er :)

2009-01-19 @ 21:09:32
Postat av: TESS!

Men HALLA det där AR ju jag och Jennie just nu - i Prag. Vi ar ju dar, varfor ar inte du har?????

2009-01-21 @ 12:50:24
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: jekkie

hahahahah ÅÅH PRECIS sådär kommer vi se ut! Jag tar lätt med mej halsduken, mössan å vantarna. DU TAR MED BRÄNNVINEH, så vi kan hålla VÄRMEN! Och INGE TAFS DEN HÄR GÅNGEN INGRID!

2009-01-21 @ 19:26:43
Postat av: jekkie

nej, jag menar oj jag ar ju i prag dar kan man inte anvanda a a o, ni fattar vad jag menar. Jag och tess ska ga och handla lite mat och sen sa ska vi aka en romantisk liten bat-tur pa floden har i narheten. Mys! Vi skriver en rad om en manad!

2009-01-21 @ 19:28:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0