flipp

Idag var det första dagen i skolan. Ganska kul att se hur allt blev mer eller mindre som vanligt igen efter nästan tre veckor av att inte ha sett varandra. Men jag gillar ju som sagt rutiner, så det var skönt. Efter skolan gick jag och Ricki och köpte pressys till Becky. Flickan har blivit kvinna!
På tal om det så funderade jag på hur min lilla annons i tidningen ska se ut när jag fyller 18! Ni vet, man får ju skicka en liten beskrivning av sig själv till familjesidan där i VK?
"Ingrid går samhällslinjen på UIG, men önskar att hon vore byggarbetare. På fritiden gillar hon att dressera en och annan hamster samt designa bowlingklot. Hon beskriver sig själv som lugn, ambitiös och lite, lite orangeaktig. Hon ska fira sin födelsedag på Maldiverna hängandes upp och ner. Grattis!"

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Ofta DU kommer fylla 18! MANSVALP!

2009-01-12 @ 22:28:13
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Min lilla flicka har blivit stor, snyft snyft

2009-01-13 @ 16:22:13

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0