efterlängtat

Hade efterlängtad slappdag idag. Fick äntligen sova ut efter nyår imorse, även om det inte blev så länge. Har de senaste åren haft problem med att sova längre än 9,5 timmar så länge jag inte sovit typ... inget alls natten före. Lite störande när jag egentligen bara vill lägga mig ner och sova i två veckor, men. Eftersom pappa är grymt sjuk så har han och jag suttit och sett på Seinfeld. Har ju som sagt alla boxar av denna underbart roliga serie, och det var nu ett tag sen jag faktiskt såg lite på det. Helt klart världens roligaste serie.
Har även börjat skriva på Honeysuckle Sugarcombs igen. Ganska skönt, med tanke på att det är min biljett ut härifrån, samt mitt framtida projektarbete i trean (hähä). DET ÄR TILLÅTET ATT DRÖMMA! Och drömma är precis det jag ska göra nu, för jag tänker sjunka tillbaka i min iskalla säng och sova tills... tills... tills... DET BLIR DAG! Sug på den du!

Okej, okej, OKEJ - PANIK HÄÄÄÄR! Ni vet hur jag alltid brukar vräka ur mig lite nonsensord, typ "bjäbb","awawaw", "lalala" eller "gabbagabba"? Nu sitter TESS! här och säger att dom sjunger det i nån Ramones-låt!!!!!! JAG KÄNNER MIG SÅ.... OORIGINELL!!!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Ingrid... du är ooriginell! Du är ooriginell! DU ÄR OORIGINELL!



Neeeej, jag skojja bara ;)

2009-01-06 @ 13:04:07
Postat av: Anonym

Hanna skojjar inte alls

2009-01-06 @ 16:12:01
Postat av: Anonym

Hehehehehe

2009-01-06 @ 16:12:18
Postat av: vickie

end rant

2009-01-06 @ 16:15:06
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: vickie

end rant

2009-01-06 @ 16:15:13
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: TESS!

Men hallå, det står det ju på typ ALLA ramones affischer överallt, liksom HUR kan du ha missat det?!

2009-01-06 @ 20:01:01
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: TESS!

men det har dom ju på typ ALLA ramones affischer, liksom hur kan du ha missat det?!

2009-01-06 @ 20:02:33
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

JAG BLIR GALEN PÅ ALLA ANONYMA MÄNNISKOR! TILLKÄNNA GE ER!!!!

2009-01-06 @ 21:01:36

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0