BLLEERG

Har inte bloggat de senaste dagarna do to REN UTMATTNING! Snabb sammanfattning:
Nyår var väldigt trevligt.
Dagen efter, however, gick jag upp och for och städade med Erika. Tog oss 8 timmar. Kom hem, åt, duschade, fick samtal om att städningen var för fail för att godkännas.
Åkte tillbaka, sju på morgonen, för att städa om - utan lön. For hem, satt som i koma resten av dagen.
Idag for jag tillbaka för att städa (mitt riktiga jobb då, inget som var dåligt den här gången) igen på morgonen.
Kom hem, åt, duschade, suttit och sovit framför TVn.
Sammanfattning: Har fortfarande inte sovit igen mig efter nyår.

Är nu hos TESS! men hon sitter och äter. Snart ska vi se någon film med Robert Downey Jr, vilket blir en liten uppmuntring. Fick också min julklapp av henne - nämligen en gullig liten blandskiva med massa fina låtar. Sån omtanke är det jag verkligen älskar (L). Jag fick även VÄRLDENS SÄMSTA FILM, Flight of the phoenix. Satan så dålig. Ser den ju bara för att Hugh är med. Men inte ens så mycket att det är värt. Så jävla värdelös film, goooosh. Men rolig julklapp ändå hahahahahah. SÄMST! Tack TESS!
Kan också tillägga att jag också nu användermin julklapp till henne, nämligen en liten datamus formad som ett hjärta. DET ÄR INTE ALLT, utan den LYSER också! Är jag inte världens bästa vän, så säg? Nej, förresten, svara inte på det - jag föredrar att leva i ovisshet.

Imorn blir det ÄNNU MER STÄD, men jag klagar inte. Klirr i kassan för Ingrid Kling, även om jag måste skatta i år.  Efter det ska jag sova ut riktigt och hårt. Sen ska jag se ABOFAL som jag ännu inte har hunnit ta del av. Lalalalalala.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

MY GIFTS ROCKED! :}}}}}}}}

2009-01-05 @ 16:03:23
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0