vibrationer

DU GER MIG BRAAA VIBRATIONER! VARJE GÅNG DU TAR MIN HAND I DII-IIIN!
Ja, är det inte en riktigt fräsig låt, så säg? Jag har då haft riktigt bra vibrationer från mina klasskompisar de senaste dagarna, vilket alltid är kul. Idag var till och med BECKY dryg. Satt och pratade spanska och lät ochallt möjligt tills jag var tvungen att säga åt henne. Erika kom på vad "mutthuvud" är på teckenspråk och Vickie utlovade semlor till allt och alla. Malle bara satt där och glänste av vetskapen att hon äntligen fått körkort. Grattis igen!

MEN SNART ÄR DET ÖVER! SNART RESER JAG TILL FJÄRRAN LÄNDER FÖR ATT FORSKA FRAM BOTEMEDLET MOT.... VIRUSINFEKTERADE KROPPSHYTTOR....
Nej, av någon anledning har jag fått för mig att jag inte kommer överleva Spanien-resan, så jag har bara börjat spendera mina sparpengar redan nu! Eller ja, enda exemplet jag hade är att jag ska bjuda Erika på HUTLÖS DYR bio imorn. Ville ha med henne så gärna på Bolt 3D att jag erbjöd henne min kropp. Hon tackade nej och sa att det räckte med lite pengar til bion. SAGT OCH GJORT!

Stalker-uppdatering: Jag såg Göte och Ulla genom kikhålet idag igen. Dom små luringarna är ute i det här kalla vädret - vad planerar dom egentligen? Det verkar dock som om Göte slått på stort och köpt en illröd dunjacka till Ulla. Börjar misstänka att han är hennes sugardaddy eller något liknande. Nej, det är för tidigt för spekulationer.

Ordbajsningar
Postat av: elo

hahahahahaha jag älskar hur du skriver...

2009-02-19 @ 22:01:13
URL: http://elodansarochler.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hahah ååh Göte och Ulla, dom vet inte vilket öde som drabbat dom. Dom tror du är en söt liten tjej som helt enkelt tycker det är roligt att titta ut genom fönstret och vinka åt dom.

"Sött!" tycker dom. Men kanske är det inte så sött när det händer 24- 7, och verkligen inte när Ingrid börjar närma sig 40.



"Kanske är det något suspekt med henne ändå?" tänker Ulla medan hon drar över sig huvan på den illröda dunjackan.

2009-02-20 @ 10:43:43
Postat av: Hanna

Haha jag tror att Göte och Ulla är agenter undercover. KOLLA VAD HON GÖMMER UNDER DUNJACKAN!

2009-02-20 @ 10:58:31
Postat av: Anonym

fan att jag inte sov hemma i fredags. robin och jag delade på semlorna som jag hade utlovat till dig och ricki.. ahh well :(

2009-02-21 @ 16:32:19

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0