tráksvar

Har kommer endast trakigt svar till min pappa: Nej, har inte nagon flygtaxi hem, men jag funderade pa att kanske ringa mormor och morfar och be dom hamta mig. Ar ju i sthlm nastan hela lordagen, sa jag kan ringa da. Annars kanske jag fragar NAGON AV MINA KARA VANNER SOM HAR KORKORT, KANSKE¿¡¡¡¡¡¿¡¿¡¿¿¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿ BECKYMAMA ELLER MALMAL??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Jag far se, annars far jag ga.

Och Jekkie, jag saknar dig zupermycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill helst bara gosa in mig i din obefintliga navel och stanna dar for alltid, mi amor! Jag har kopt en jattetrakig pressy till dig... Kan kopa lite godis ocksa om det ar sa du vill ha det.... HA DET BRA!

Ordbajsningar
Postat av: vickie

ni fick armband av mig. jag vill ha arlanda-godis!

2009-02-26 @ 14:15:06
Postat av: jekkie

hahaha JAG SAKNAR DEJ MEEED! Känner mej hedrad att jag fick ett helt stycke alldeles ägnat åt mig! 8) HIHIHI pressis??! vad är det du säger! Inte hade du beehööövt! Hähähä vad snällt av dig! Du behöver inte köpa något mer, men skulle du köpa godis så kom ihåg att jag inte äter gelatin, heheh!

SNÄLLIZZ! BUT ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU!

2009-02-26 @ 17:55:44
Postat av: ellen

Mamma undrar om du inte har KUL????? Varför inte? Är det inte härligt att sola och vara någon annanstans?

Meddelande från ellen----> ASSÅ INGRID NU FÅR DU INTE VARA SÅ NEGGI JAG KÄNNER DÅLIGA VIBBAR I DIN BLOGG OCH DU BORDE FAKTISKT UPPSKATTA LÄGET LITE GRANNA. saknarej pusssss<3<3<3<3

2009-02-27 @ 19:06:05

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0