TBC

Japp, det är officiellt. Jag har TBC. Jag kommer få blodiga upphostningar och smitta alla omkring mig så att det blir en liten endemi här i klassrummet.
Jag skojar självklart, mitt immunförsvar är som en MUR! Genom den kommer inte ens Jennies magsjuka genom, MOAHAHAHA!!!

Sitter här på Naturkunskapen och inspekterar mina naglar. Jag måste köpa en ny nagelfil, eftersom den förflyttades. Längtar typ till en alldeles ren och fin fil, istället för den vi hade - gammal och sutten på oändligt många gånger i soffan. Inte helt okej. Dessutom vill jag köpa en snygg tröja på Gina Tricot. Detta går inte bara emot mina principer, utan även det löfte om att ha ett litet mini-köpförbud den här månaden om att inte köpa några kläder. Men sen kom jag på att jag faktiskt hade tänkt köpa den där tröjan förra månaden, så det räknas ju egentligen inte. Väl?

Nu sitter Linnea och läskar mig med american pancakes, den lilla sorken! JE SUIS HUNGRIG DE ONYTTIGHETER! VERDAMMT!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0