stalkad

Alltså, jag kom och tänka på en sak - tänk om JAG blir en av dom som MINA grannar tittar på?! För liksom, nu har jag bott i den nya lägenheten i typ fem dagar och jag har fortfarande inte sett en enda person jag kan spinka på. Visst, några suspekta tanter som går supersnabbt förbi köksfönstret, men jag har mina misstankar om att dom bara är sena till bussen. Sen hade jag tänkt placera mig framför kikhålet och titta ut i trapphuset, bara för att se mina grannar komma utsmygandes med ihoprullade mattor med potentiella döda kroppar i, men ICKET! Både Göte och Ulla verkar vara hyvens männskor. Det enda dom gör är att ha lite hög volym på TVn på kvällarna, men det är ju säkert bara för att dom är så gamla att dom inte hör annars. Vad ska jag göra med mitt helt normala grannskap, people?

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Du kan bära ut mig i en hoprulad matta (dock högst levande, men det vet ju inte grannarna) och ge grannarna något att titta på ;)

2009-02-11 @ 08:33:39
Postat av: hannapanna

kanske du kan bli den som stoppar styckade kroppar i svrta plastkassa

2009-02-11 @ 09:37:33

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0