sista

Sista inlägget innan Spanien, nu då. Har precis suttit och pratat med Hanna (min spanien-amigo) om hur spännande allt kommer bli och hur mycket onödigt vi packar. Nu börjar verkligen fjärilarna i magen krypa fram, håhåhåhåhå. Vad äckligt det där lät....
Jag har även köpt en västerbottensost till värdfamiljen. "Este es queso de nuestro parte de Suecia, se llama V-Ä-S-T-E-R-B-O-T-T-E-N! Y este es mermalade de camemoro. Podeís usar lo con gelato."
Vad har man hjortronsylt till, egentligen?
Dessutom har jag även mitt eviga jack-dilemma att trilskas med under dagen. Hanna hade värsta smarta lösningen som gick ut på att ta sin vinterjacka till flygplatsen här i Umeå och sen ge den till sina föräldrar att ta med sig hem! SWEET PLAN, enda problemet är att ingen följer med mig till flygplatsen. Både lite sorgligt och vuxenpoängsamlaraktigt. Jag kan flyga alldeles själv, mamsen!

Nej, nu måste jag verkligen uppdatera min iPod med nya Mammas nya kille-avsnitt och ta bort alla jullåtar. Alldeles förlänge har jag haft dom där...
Hur som helst kommer jag förhoppningsvis uppdatera lite under veckan, kanske lite kort också följer. Annars så ses vi när jag kommer hem. SUCKAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!
ADIOS!

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

Jag har verkligen varit off den häär veckan och inte fattat vad som händer. det här kommer låta helt cpstört jag visste inte att du skulle åka till spanien IDAG!! eller imon eller på måndag eller när du nu åker. VAFAN!!! Tyckte det där med flygtaxi lät konstigt. Jag är ju knäpp. Men hoppas du får svinkul!!!

Kommer faktiskt sakna dig, du är ju som en karaktär (ochdedärvar snällt menat trots det faktiskt som stod där höhö)



have fun pronto amigo del mero del ocho del paro. (ingen aning)

2009-02-21 @ 16:30:54
Postat av: jekkie

JAG KOMMER SAKNA DEJ! HADE BÄST, HA ROLIGT FÖR MEJ MEEED! TÄNK PÅ MEEEJ OCKSÅ! GLÖM MIG EJ! JAG GILLAREJ!

2009-02-22 @ 15:20:28
Postat av: linn

ha kul in el spania arriba arriba tacos guacamole non mexicana! ay caramba!

slå alla som sparkar katter i röven och har fåglar i bur. fyfan vad elaka de är mot djur därborta. :(



jag kollar på oscargalan nuuuu, angelina är sur som satan, hon ler inte. troligtvis har hon inte ätit på flera veckor. ha kul, ragga på

2009-02-23 @ 01:49:45

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0