religion

Sitter här på Religionskunskapen och lär mig om kristendomen. Vi har en kandidat som har tagit över lektionerna. Han försöker vara rolig, men jag tycker inte om honom. Han pratar ganska respektlöst om alla religioner, och då tar jag inte illa upp för att jag är kristen. När han pratade om Judendomen häromdagen sa han liksom "Det finns 39 olika regler som judarna inte får göra under Sabbaten" och sen tittade han på alla som om "hehe är inte det konstigt, så säg?".
Liksom, hela världen har sina religioner, och som lärare borde man i alla fall kunna lära ut saker objektivt, även om man tycker det är konstigt. Alla tror ju på något som låter knäppt för någon annan.

Igår hade jag trevligaste kvällen på länge tillsammans med min kära Jekkie. Vi var tvungna att vänta till klockan fyra för att börja laga middag, vi gjorde väääärldens godaste tacopaj. Helt sjukt, jag höll på att äta ihjäl mig. Sen gjorde Jekkie kladdmuffins som jag också åt ihjäl mig på. Var jättemätt hela kvällen, men Jekkie fick inte nog utan vräkte i sig mer. Den tjockisen.
Sen när vi skulle sova somnade Jekkie på ungefär TRE SEKUNDER!! Ungefär så här gick det till:
Jag: "Godnatt, Jennie!"
Jennie: ".... godnatt, Ingrid...."
Jag: * lägger mig tillrätta *
Jennie: ".......................ZzzZzZZZzzzZzzzZ"

Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag älskar när nån skriver konversationer i blogegn

jag vet inte varför

2009-02-10 @ 20:19:33

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0