promenix

Idag har jag tagit min första lilla promenix från mitt nya hem till skolan! Det tog mig ganska precis en kvart, vilket passar mig perfa.
Vi har inget internet i lägenheten än, nog för att jag inte riktigt saknat det förrän igår kväll eftersom det har varit så mycket grejer som behövde göras och köpas och sättas upp osv. Men igår blev jag desperat efter lite bloggläsande och värdelöst surfande, så jag gick omkring i huset och knackade på dörrar för att få deras lösenord till det skyddade nätverket. Ingen verkade HA trådlöst nätverk, så det fick va.

Hur som helst är lägenheten så gott som ren nu. Alla lådor är borta, alla hyllor är ihopsatta och allt är uppackat. Känns väldigt skönt, nästan som om jag börjar känna mig hemma nu. Har dessutom hittat en ny frukostvana - persikofil med blåbär och hallon i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skitgott.

Lite ointressant kanske, men allt jag har tänkt blogga om i helgen har flygit ut ur huvudet.

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Jag diggade din frukost, det gjorde mig lite mindre sjukling :)

2009-02-09 @ 18:29:05
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kanske att jag var där?????? och lyste upp din dag??!??!

2009-02-10 @ 20:18:39

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0