pagemaster

Såg inte ni den när ni var små? Den lilla ungen som måste lämna igen böcker på biblioteket, och när han är där så kommer det typ en våg av färger som jagar honom, och sen så blir han och allt annat tecknat! Och sen blir han kompis med några böcker, typ en piratbok och en frankensteinbok och nån liten fé-bok, och så springer dom omkring i äventyr som finns i olika böcker osv osv. JÄTTESPÄNNANDE! Fick den på hjärnan nu i alla fall, kunde inte komma på vad den hette så jag ringde den allvetande Olofen. The Pagemaster heter den i alla fall, om du vill se den. Den äger. Världens mest spännande film.


Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ååh alltså den är JU BÄST!!! JAG TÄNKTE PRECIS PÅ DEN OCH SEN SÅ LÄSTE JAG DET HÄR INLÄGGET!!! ALLTÅS JAG TÄNKER TYP ALLTID PÅ DEN OCH JAG HAR ALDRIG VETAT VAD DEN HETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-10 @ 20:16:36
Postat av: ellen

ÅH MEN GUD DEN ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HAR INTE HELLER ALDRIG VETAT VAD DEN HETER OCH ALLTID UNDRAT OCH DEN GÅR TYP VAR TIONDE ÅR PÅ TEVEN OCH DET ÄR ALLTID PÅ MORGONEN SÅ DET SPEGLAS I TEVEN SÅ MAN SER INTE ETT SKIT MEN DEN ÄGER!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-14 @ 22:21:43

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0