OOOJ

SNART SNART SNART!
Becky fick mig att börja längta efter Spanien-resan ordentligt idag! Med längtan kom också nervositeten... Jag måste typ ni:a alla med usted hit och dit. Det är liksom ett helt annat tempus än vad man lärt sig i skolan! FATTA! Hur som helst kan jag KNAPPAST koncentrera mig på Naturkunskapen när jag försöker lista ut vad jag behöver packa för kläder. Hittade en sida som jag trodde vara ganska bra med att visa väder tills jag upptäckte att den visade temperaturen: "max 18 C, min 8 C"
Åh, jaså? Är det ANTINGEN 18 eller 8 grader varmt? VAD BRA ATT JAG VET DET DÅ! Det är ju liksom skillnaden mellan shorts, kofta och en jädra PARKAS!
En annan sida jag hittade säger att i början av februari sitter vintervädret fortfarande i, men i slutet av månaden så kan man se hur våren börjar komma och temperaturen stiger avsevärt. Och gissa vad det är när jag far? Slutet av månaden? YES!  Skulle verkligen kunna ta lite sol och mys nu, hähä.

Ja, ni ser ju hur mycket jag tänker på det här. Det är kanske lite löjligt, men jag föredrar att oroa mig över vädret än att oroa mig över att jag inte kommer kunna göra mig förstådd. Hur ska jag säga att mitt bagage kanske far bort? "LAS ROPAS! DONDE? DONDE? NADA!"

Ordbajsningar
Postat av: jennie

jag tycker att du kan packa med allt från shorts till overoller; spanjorerna kanske finner det högst attraktivt med en svensk svettig tjej klädd i eskimå-utstyrsel!

"OH LALA! THAT'S EXOTIC!"

2009-02-20 @ 10:39:28

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0