lonelyyy

Här sitter jag då alldeles ensam i ett halvtomt hus, vilket börjar bli lite av mitt mantra. Gud så jag tjatar. Men det märks faktiskt väldigt mycket, särskilt eftersom jag aldrig är ensam i vanliga fall. Har dessutom funderat på om jag har begått ett misstag i att inte köpa dom där snygga tavlorna från IKEA med Paris-motiv. Så fruktat snygga, men det är ju såna som alla i hela världen kommer att ha, liksom. Mitt argument var "men jag ÄLSKAR ju faktiskt Paris, det gör inte dom andraaaaaaa!!!"
Ah well, nu har mamma, Alva och Ellen i alla fall flyttat härifrån, och på fredag flyttar vi också! Dom har jättefin lägenhet nu, men dom måste väl packa upp allt och sådär först innan det blir PARFAIT!

I veckan blir det bara ett block, vilket betyder lite sovmornar och lite tidiga dagar! Förhoppningsvis går veckan snabbt, vill helst bara vara i den nya lägenheten och fixa och dona. Och börja träna med Linnea igen. Det ska bli skönt!


Tomt vardagsrum

Ordbajsningar
Postat av: Fridzor

Jag ska komma förbi, jag ringer innan!

2009-02-02 @ 18:37:02

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0