kaffe?

Det verkar som om jag får fira min alla hjärtans dag med en kopp kaffe från Preem eftersom jag är för snål och för lat för att gå ner på stan och köpa en ordentlig. Olof blir dessutom bara sur på mig när jag säger att jag vill ha kaffe.
Nej, för att vara ärlig så bryr jag mig inte det minsta om alla hjärtans dag. Då samlar jag hellre vuxenpoäng och skriker ut till världen med norrländsk stämma: SER NI VILKET VACKER VÄDER DET ÄR?!?!?!?!!?! HE ÄR JU HELT OTROLIGT HUR MODER NATUR KAN KOMMA PÅ SÅNA HÄR VACKRA KODER SOM GÖR ATT MAN BLIR ALLDELENS GLA' I HELA KROPPEN! HE ÄR JU KNAPPT SÅ JAG KAN SITTA STILL!
Helt seriöst, jag blir helt sepe på hur fint det är ute. När jag gick till jobbet i morse var det knappt så jag kunde må tjyvens över den lilla sömnen jag fick i natt eller min huvudvärk som bankade på pga Malles champagne igår kväll.

Jag måste här säga att jag helt och hållet håller med Söthanna om att idag inte är en par-dag, utan en dag för massa, massa, massa kärlek att spridas! Jag vet inte vad det är som pågår; kanske är det vädret, början på mitt nya liv, vetskapen att jag, om 9 dagar, sitter i Spanien, kanske är det bara våren som kommer. Hur som helst vill jag bara kasta massa fin kärlek på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Eller, som Hanna också säger, till mina nära och kära som läser min blogg. Inte ni andra stalkers. Seriöst, håll er till Facebook.)

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Gillar att detta inlägg innehöll många referenser till mig. Men ja, jag har mina ljusa stunder och säger kloka saker jag med. Johodu.



Och ja; Låt oss lovprisa solsken!!!

2009-02-15 @ 22:16:19

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0