GATO LOCO!

Alltsa, ni ANAR inte vad som just hande! Har pa skolans terass springer det omkring hemlosa katter och typ tigger mat. Ganska ackliga och sadar. Nu nar jag sitter har och nordar mig vid datorn sa bah DUNK DUNK DUNK DUNK kommer det en himla GALEN KATT (GATO LOCO) och typ springer zick-zack mellan vaggarna in i skolan och typ... ar galen. Gud en sadan dalig beskrivning, men det var i alla fall LOCO!

Det finns tva anledningar till varfor jag sitter och nordar mig vid datorn nar jag i ESPAÑA och kan gora vad jag vill (inom lagliga granser, saklart):
1. Jag och Hanna har kommit overens om att vi inte kan ga hem riktigt an, eftersom da kommer var familia tro att vi ar varldens losers. Vi hade namligen sagt att det skulle vara valkomstfiesta con paella har pa skolan ikvall (vilket vi hade blivit tillsagda), och nu tror dom val att vi ska vara ute och fiesta toda la noche. Men ICKE! Visst, vi fick ragod paella, men sen... KAPUTT! Jaha? Inget mer? Nada mas? NO! Nu ar det typ slut, och hela skolan ligger ode for alla ar over 18 forutom vi, sa dom ar faktiskt UTE OCH FIESTAR! Gosh.
2. Jag tror jag langtar hem lite grann. Det hjalper ju inte att jag har suttit och skrivit vykort till nara och kara i eftermiddags eller att vi hela tiden maste forklara for norrkopingsborna vi har traffat vad som ar sa annorlunda med Norrland. Det ar inte sa att jag inte vill vara har, no no! Pero jag skulle lika garna kunna vara hemma, kanns det som. Bara massa tjafs med min himla kurs, och jag vill typ inte fa nagra nya vanner heller. Jag har det ju bra som jag har det?

Har jag sagt forresten att la familia har en perro que se llama ROY?! HAHAHAHAHAHA TYP VARLDENS BASTA HUNDNAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det agde Leif!

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Du kan ha hur många vänner som helst, alla vill väl vara vän med dig! Men jag håller med om att denna resa inte i första hand syftade till att du skulle bli kompis med norrköpingsbor. Däremot spanjorer. Prata mycket spanska, även om du inte vet vad du ska säga.



Och varför längta hem? Du är snart hemma och då kommer du att längta tillbaka. Var väldigt närvarande där du är. Och prata spanska.

2009-02-24 @ 10:47:08
Postat av: vickie

Vad söt din pappa är! Värsta motiverande. Underbart.



Älskar din dåliga beskrivning på den galna katten och ska hädanöver försöka kalla dig för gato loco. Blir galet sugen på att läsa spanska igen när jag förstår all spanska du skriver. GOSH.

2009-02-24 @ 17:44:48
Postat av: Hanna

Jag får hålla med, din pappa är klok.



Blev lite, nej nu ska jag inte ljuga; VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT avundsjuk när jag fick ditt soliga sms. Bitter flikka ja.



Så njut nu, va lite äventyrlig ;)

Kram på dig!

2009-02-24 @ 18:37:13
Postat av: jennie

SKRIV PÅ SVENSKA JAG FATTAR NADA!hehehe

Du, precis som din pappa skrev där uppe så kommer du längta sönder tillbaka dit när du väl är hemma. NJUT medan du kan! :) PUSSSS!

2009-02-25 @ 16:34:37

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0