friluftsdag

Det blev inte speciellt mycket gjort idag, inte. Vaknade, duschade, tillfredsställde mina cravings om att se Darjeeling Limited ännu en gång. Erika svek mig, den lilla markattan, så jag drog till Linn. Innan det gick jag och köpte Nyckeln till frihet eftersom hon fyller 18 imorn! Grattis igen! Och grattis till Malle Gretti som också fyller 18 imorn!
Hur som helst chillade vi hos henne ett tag innan vi gick på stan och jag köpte en café latte (OH LALA). Mikket fancy.

Nu sitter jag hos mamma och oroar mig inför morgondagen. På spanskan ska vi ha letat artiklar som vi ska berätta om imorn. Enda problemet är att under onsdagens lektion satt jag och gjorde ett prov när alla andra letade sina artiklar, och eftersom vi inte har internet hemma har jag inte kunnat göra den satans artikeln! Tyvärr tror jag inte att Ana Maria kommer fatta om jag förklarar. Goooosh, så störande.

Efter middagen ska jag på kören för första gången på några veckor. Hoppas Jekkie kommer vara där. Den lilla lurifaxen svarar ju inte när man ringer, så hon kan ju bara ta sig i rompan.

Ordbajsningar
Postat av: jekkie

EXCUSE MOOOI, för att jag får sitta och jobba övertid i skolan :'( :'( :'(



2009-02-12 @ 17:48:18
Postat av: Anonym

åk till skolan tidigare. det är ju någon föreläsning, fuck den

2009-02-12 @ 22:38:46
Postat av: Hanna

Jag har OH LALA på hjärnan!

2009-02-14 @ 10:42:21

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0